Blogia
Un món a ulls de llop

No puc patir la salsa

No puc patir la salsa, no la sé ballar per molt que practiqui. I, si n'aprenc els moviments, no la puc gaudir.

Com dir-te, Magda cor de maragda, que no estic fet per aquests ritmes? Tu ets filla del Carib, de l'aire càlid, l'aigua turquesa i la pell fosca. Jo, però, fill de terra seca i freda, net potser d'un mar gèlid que no he vist mai i dels llops de fa segles, més peluts encara que aquest que tant t’estima. Les gaites que portes no son pas com les meves, sacs de gemecs del meu cor que m'el fan volar com al teu el "sabor".

No puc patir la salsa per extrany que li sembli a la família. Només gaudeixo, però, del teu somriure, Cor de Maragda, quan per fí me l'aconsegueixes fer ballar ni que sigui una mica.

T'estimo.

:-@

0 comentarios