Blogia
Un món a ulls de llop

Ja soc escriptor?

Temps era temps, quan els jocs de rol centraven tot a la meva vida que no fos estudiar (les dones no em feien prou cas com per a ocupar-me massa temps real) i encara tenia temps per somiar en d'altres maneres de perdre el temps, que vaig fer l'story-board d'un còmic que narrava la història d'un noi que es transformava en llop enmig d'un atac de banyes.

El temps passava i a ningú l'interessava dibuixar aquesta història, així que vaig decidir de transformar-la en un relat.

Aquesta, fora dels típics treballs del cole, fou la primera vegada que escriguí amb una miiiiica de seny. I hauria estat la darrera si no hagués estat per la Hispacón del 2002 a Getafe on vaig tornar a casa amb el vici d'escriure malaltissament revifat. Alló em portà a les mans de la gent de Fuentetaja Literaria, a llur curs per internet vag descobrir que, per poc o molt talent que pogués tenir, tenia prou traça com per que em fós obligatori escriure.

Aquest curs el vaig haver de deixar per car, malgrat que val el que costa. Tot i això, és un exercici d'aquest curs el que ha esdevingut la consecució d'un somni: m'han publicat un conte.

No sé quan trigarà aquesta flor a fer estiu, si en fa mai, però ara per ara no puc estar més content. Vale que és "només" una revista electrònica, una web, i que no n'he rebut ni un ral. Però el fet d'haver arrivat fins aquí tant aviat supera MOLT la millor de les meves espectatives.

Axxón, on hi surt el meu conte, és una revista que s'ha mantingut com un roc sota la tormenta publicant-se durant 15 anys com si res i és just al seu número 150. A mes a mes, el meu nom surt al costadet del de Domingo Santos, tot un patriarca de la ciència ficció en espanyol.

En fí, que amb prou feines m'ho puc creure i que us invito a llegir-lo i que visiteu les webs on hi surt la resta de informació del que he parlat:
El Boleto (el meu conte): http://axxon.com.ar/rev/150/c-150cuento5.htm
Revista Axxón nº150: http://axxon.com.ar/rev/150/axxon150.htm
Asociación Española de Fantasía Ciencia Ficción y Terror: http://www.aefcft.com/

P.D.: Així doncs em pregunto: ja soc un escriptor?

1 comentario

DrBenway -

és escriptor qui te un texte registrat, no fa falta publicar-lo... la acceptació i reconeixement de gent desconeguda ha de ser irrellevant, la acceptació i reconeixement dels coneguts també, la acceptació i reconeixement de la familia... més encara

B.