Blogia
Un món a ulls de llop

Finalment, els aliats de Catalunya

Fins avui em preguntava, igual que Albert Om a la contra de l'AVUI fa uns dies, on recollons hi eren el progressits espanyols per defensar la nostra postura. Fins ara em sentia profundament sol com a català entre tanta tormenta mediàtica on em sentia cada dia insultat pel sol fet d'haver nascut a Sabadell en comptes de Sòria com el meu cosí.
   
Avui encara no han sortit els progres a recolzar els meus drets com a català tal com van ser-hi contra la Guerra d'Irak i d'altres campanyes. Ara bé, sí que he pogut comprovar amb delit com sols que es troben també els que m'insulten. Sí, controlen els mitjans de comunicació que arriben a tot Espanya i foten un merder que ben bé sembla soroll de sabres. Però, insisteixo, estan sols on més importa: el congrés dels diputats d'Espanya.

Avui el PP treu bilis pels porus i escuma pels queixals per que, per molts escons que tingui, només té una veu mentre que la resta de grups són contraris a ells. La totalitat del Congrés, excepte el PP, recolcen al menys la tramitació del nostre nou estatut. Exceptuant a en Rajoy, tots son al meu costat. Ja era hora, esmenes vindran, però de moment ja em sento prou content.

0 comentarios