Blogia
Un món a ulls de llop

Matar al presidente

Matar al presidente Director: Ángel Alonso
Intérprets: Paco Morán, Joan Pera.
Autor: Francis Veber

Aquesta obra és per mi una gran decepció. Sempre he tingut a la parella Moràn-Pera com lo bo i millor de la comèdia espanyola (o potser catalana, que en Moràn porta anys i panys entre nosaltres). En fí, el que vaig veure em va semblar com un refregit de "La extraña pareja". Vull dir, vaig riure on calia i ben feliç de fer-ho. Però m'hi vaig sentir com d'altres vegades on l'espectacle NOMES es salva per les virtuds dels intérprets, no pas per la qualitat de la obra en sí.

Resumint, que sí, que fan riure, però des de ja mitja obra ja se m'en refotia si al final mataven el president o no. És més, em va quedar la sensació que aquesta obra se l'havien inventat o comprat de saldo. Però no, sembla que és ja un clàssic a França i té peli i tot. Doncs no sé com seran les altres versions, però aquesta s'acostava més als acudits de les tres parelles del Moreno que a la fina comèdia que m'esperava.

0 comentarios