Blogia
Un món a ulls de llop

Explicacions d'en Carod al Parlament

Explicacions d'en Carod al Parlament Ahir divendres van tractar la entrevista entre ETA i Josep-Llís Carod-Rovira a la Diputació Permanent del Parlament. Aquí teniu la informació i que cadascú pensi el que vulgui, que per això tenim lo cap.

Articles de l'Avui: >>

Informació trobada a la web d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC):
Carod afirma que es va "equivocar en la forma però no en el fons" amb l'entrevista amb ETA
El conseller de la Generalitat i secretari general d'ERC, Josep-Lluís Carod-Rovira, ha reconegut aquest matí que, en acudir a una entrevista amb dirigents d'ETA, "em vaig equivocar en la forma com a conseller en cap, però no en el fons com a secretari general del meu partit".
En la seva compareixença per explicar davant de la Diputació Permanent del Parlament aquesta reunió, Carod ha reivindicat "amb el cap ben alt" el diàleg amb ETA "si serveix per evitar un sol mort", i ha afegit que "no es pot fer pagar un preu polític ni judicial per parlar".
El conseller ha reivindicat el seu paper negociador en la dissolució de Terra Lliure en la passada dècada i ha acusat el PP d'"utilitzar els serveis de seguretat per interessos de partit" electoralistes davant les properes eleccions generals. [30/gen]
Nota de premsa de ERC: >>
Texte íntegre de la seva comparecència: >>

2 comentarios

Jordi -

(osti tu, se m'ha colat un comentari en blanc...)

En fí... Em fa l'efecte que els qui pretenen veure una crisi fatal en aquest tema estan sent tan il.lusos com els que creiem (primera persona del plural en la que estic inclòs) que aixó significarà una revifada del nacionalisme català.
ens l'han jugat ben jugada. I ens l'han jugat des d'on i on ens fà mes mal. Desde Madriz (amb zeta de Letizzzia) i contra la il.lusió (etimològicament emparentada amb il.lús) de ser els més guis, progres i moderns d'espanya pel fet d'haver assolit un govern de consens entre tres forces polìtiques.
I ens fà mal perque no erem pocs els que encara crèiem que la generalitat, i tal com l'exhonorable Jordi Pujol ja va dir al seu moment, podria esser la llar del papu del pp.
Però el noste papu es un papu català i avans d'espantar ningú diu "parlem-ne" i "anem per parts", així que aquests passarells de Madriz es veuen a venir la bronca i com tot coneixedor de Maquiavel ja sap, val més organitzar la bronca tú que veure't enfangat en els problemes d'altri...

Stuka -

vaig tenir la oportunitat de veure-ho per TV3 en directe. Feia temps que no em divertia tant davant la TV (no heu provat mai de veure el canal Parlament o el Canal Parlamentario o similars? es boníssim), el millor va ser només començar, la intervenció de Felip Puig... (que no sé perqué em recorda un d´aquells trolls de David el Gnomo) bé, ja em desvío del tema... el que anaba a dir és que la caiguda en picat del govern tripartit es va accelerant cada cop més, graàcies a Carod-Rovira.