Blogia
Un món a ulls de llop

Montilla president i l'olla que bull

Sembla que cou, i de quina manera!, el fet de que ERC s'hagi decidit per renovar el tripartit, o més aviat el "govern d'entesa". Sembla que tot l'electorat de CiU i una bona picossada dels de ERC estan que treuen fum pels queixals.

Bé doncs, malgrat que jo també era una miiiica més partidari d'un pacte ab CiU, dono per bona la decissió d'ERC. I no em valen excuses de que Montilla sigui un xarnego, jo també ho seria per segons qui. Tampoc em crec massa les infinites virtuts de la marca CiU+ERC, per que, si Montilla ja volia retallar l'estatut del 30S, en Mas es va callar com un putes i li va fotre la darrera retallada.

En fí, resumint, que ja m'esta bé el resultat i que em trobo sorprés que tanta gent estigui reaccionant avui amb la mateixa virulència que jo mateix, malgrat que el que em feia mal era la aparició de Ciutadans.

1 comentario

Javi -

Estoy de acuerdo contigo. Todo el mundo dice lo mismo. Montilla tendrá sus cosas. Pero sabes que la palabra que te da, la cumple. Sabes lo que piensa y lo que no. Y el ver a Mas, llamando a ERC o al PSC, para formar gobierno, muestra que más que un programa, lo que quería era el sillón...