Blogia
Un món a ulls de llop

11-M: Doncs al final no va estar ETA

El passat dijous 11 de Març vam patir el pitjor atemptat de la història de Europa. De seguida tots vam pensar que era cosa de ETA, i així ho vaig reflectir jo mateix al meu primer blog d'aquell dia. Va passar, però, que cap al dinar ja eren moltes les sospites de que era més aviat un cas de terrorisme islàmic. No coincidia el modus operandi i fins i tot HB condemnava l'atemptat.

Això, però, no semblava afectar al govern d'Espanya. Mentre ja a tot arreu del món tothom ja donava per bona la hipòtesi islàmica, el govern del PP va insistir-hi en la culpabilitat de ETA fins ben entrada la nit del dissabte.

I no només això. Com que la gent ja es va cansar de mentides i manipulacions, van sortir al carrer. I el PP va tenir els sants collons de voler denunciar als que s'hi manifestaven devant les seves seus (hi ha qui diu que amb tota la intenció d'escalfar l'ambient i tenir una excusa perfecta per treure tancs i antidisturbis al carrer).

Ens van mentir de mala manera, ens van tractar com burros tal i com sempre han fet, però aquesta vegada van tirar tant de la corda que s'els va trencar. Tenen més que ben merescut el fracàs electoral, i encara penso que els hi han votat massa gent.

Jo, per la meva part, crec que vaig triar un bon dia per tornar a veure "El Retorno del Rey" i així ignorar tota la moguda fins ben entrada la mitja nit.

0 comentarios