Blogia
Un món a ulls de llop

Marxo de blogia

Ahir vaig decidir canviar-me de servidor de blogs. El detonant va ser l’anterior post d’on vaig perdre ben bé tots els comentaris tot mirant de fer anar una conversa al voltant del tema del post.

Fa temps que m’ho plantejava devant d’algunes mancances de blogia:
- no té tag cloud
- no trobo com es podrien posar els comentaris destacats a la pàgina principal del blog
- la interfície és només en castellà

Res d’això és MASSA important per si sol, si ho fós ja li hauria assatjat a l’administrador de blogia amb aquestos requeriments. Però l’embolic d’ahir m’ha fet decidir de manerairrevocable.

Ara bé, he de dir que blogia funciona prou bé (només marxo per que soc una mica friki de tonteries d’usabilitat) i que com a mínim he d’agraïr-li a un senyor de Saragossa accepti la presència d’un blog independentista català, especialment en temps passats ENCARA pitjors que els actuals en catalanofòbia.

Gràcies blogia, ens veiem a lobisome.nireblog.com.


PD: Mantindré aquest blog com a arxiu de les meves entrades antigues

0 comentarios