Blogia
Un món a ulls de llop

República de Catalombia

República de Catalombia Volia parlar de la "República de Catalombia".

Llur president, El "Licenciado Mauricio" (si no té el títol ja l'hi poso jo) va venir de Colòmbia fa un grapadet d'anys i sembla que la nostra terra va tenir en ell un efecte similar que el que té en mí una colombianeta que jo em sé. O:-)

De fet fa com tothom amb aquesta febrada pels blogs. Pero val a dir que, al menys pel que em sembla, treu sentiments que reconec com a propis. Tothom que deixa casa seva per refundar-la ben lluny pateix per sempre d'un flaire d'estranger tant si torna com si es queda. Ho sé, per que els meus pares van fer el mateix, malgrat que el seu viatge no va començar tan lluny com el seu.

"República de Catalombia", un poema fet blog on, crec, catalans i colombians ens hi podem sentir com a casa. Un amfitrió virtuós en l'escriure, que parla raro, però mai malament. (>>)

0 comentarios