Blogia
Un món a ulls de llop

Bitácora Almendrón, tribuna libre

Aquesta pàgina és tota una referència de lectura obligada en temes de política i opinió en general. Consisteix en un meticulós, classificat i ordenadíssim recull d'articles apareguts principalment a la prensa espanyola. Ell, però, no opina directament. Sabem només qué n'opinen els autors que selecciona, i d'això podem tenir una idea prou aproximada del seu tarannà:
És la obra d'un pensador, o potser només observador de la actualitat, moderat en les formes que no es deixa emportar per les onades de la demagògia. No sempre opina igual que jo, però puc llegir tot el que hi posa sense por de que inteligència ni sensibilitat s'em sentin ferides. De vegades fins i tot tria articles que jo ja havia escollit abans per la meva hemeroteca personal, i sempre recull material de primera per a la reflexió.

Cal agraïr la seva pressència en dies tan moguts, massa, per la intoxicació mediàtica com els que ara vivim.

Visiteu-lo, us farà bé: >>

1 comentario

Lobisome -

Un parell de puntualitzacions a lo escrit:
- El paio és fins i tot massa modest, però prefereixo la modèstia a la supèrbia.
- No és del tot cert que MAI digui la seva opinió, per això té les seves "editoriales" (la primera opció del menú).

Però m'hi reafirmo: no sempre n'opina el mateix que jo, però el que es publica a la seva web n'hauria d'estar lectura obligatòria a universitats, col.legis i bisbats

;-)