Blogia
Un món a ulls de llop

La Canción de Cazarrabo

La Canción de Cazarrabo Autor: Tad Williams
Títol original: Tailchaser's Song
Trad. Maria Eugenia Ciocchini
Timun Mas, 1992
"Fritti Cazarrabo" és un adorable gatet de color crema, una miqueta més fosc potser, amb un petit estel blanc a la cara. Un dia descobreix que la seva estimada "Pata Suave" ha desaparegut en estranyes circumstàncies. Altres gatets han desaparegut també i ningú, ni els més savis de la Comunitat, hi veuen solució al misteri. Així que Fritti emprèn el que serà l'aventura de la seva vida: caminar fins la Primera Llar, on viu la Reina dels gats al costat de tota la seva cort.

La crítica d'aquest llibre es la meva primera col.laboració amb la gent de Bibliópolis, prestigiosa web/revista electrònica de literatura de ciència ficció i temes semblants. Sempre em pregunto quan podré escriure les altres crítiques que els hi vaig prometre. :(

En fí. El llibre em va agradar MOLT, malgrat que no fos una obra mestra de la literatura mundial, però si tota una sorpresa on es saciava tant el meu gust per la fantasia com el meu delit pels gats.

Us invito a llegir la crítica complerta a bibliopolis clicant aquí

0 comentarios