Blogia
Un món a ulls de llop

Recomano llegir el full parroquial

Recomano llegir el full parroquial

Ara per ara son temps difícils pels catòlics progressistes, i encara més pels catalans (doble pecat). Jo, personalment, fot temps que vaig decidir de viure la meva fe tot imaginant que JA som independents i que tant me fa lo que digui el bisbe de Toledo, o els capitosts de la Conferencia Episcopal Espanyola. Faig com si fossin trons que venen de Cracòvia, que fet i fet diuen el mateix.

Així doncs, recomano una cura de desintoxicació devant l'allau de filo-feixisme clerical que veiem massa sovint als mitjans de comunicació. Tot aprofitant que, afortunadament, els bisbes catalans d'una i altra tendència acostumen a ignorar les consignes PPeres dels seus col.legues Ebre enllà (malgrat que preferiria que s'hi enfrontessin directament) proposo que, anant-hi a missa o no, agafeu el full parroquial de la setmana (i enrecordeu-vos de desar-ne el donatiu, que no és pas gratis).

Al full parroquial hi podreu llegir el que diu el vostre bisbe d'alló humà i diví. Podreu comprovar que en parla molt més de diví que d'humà, tal com correspón al càrrec, que poc o res té a veure el dia a dia de la Església Catòlica amb les animalades d'en Rouco i els seus amiguets.

Per cert, missatje per catòlics practicants: també hi surten les lectures del diumenge i les de la resta de dies de la setmana. Recordeu, la Bíblia, un llibre altament recomanable per catòlics (a veure si em dono jo també per al.ludit).

0 comentarios