Blogia
Un món a ulls de llop

Torna el llop al Pirineu

Torna el llop al Pirineu

Aquest dilluns l’Avui parla de la presència de 4 llops als pirineus catalans i això, vulguis que no me n’alegra. En part em vé de família essent el net de "El tío Lobo" de la llunyana Berzosa, Soria, i també per que la meva formació acadèmica i el meu punt ecologista em fa pensar que és un bon senyal de salut ecològica el retorn d’un gran depredador a les nostres muntanyes.

Ara bé, no soc pastor d’ovelles (tot i que l’avi Justo, el "Tío Lobo", sí que ho era) i cap llop m’ha mossegat mai el cul. Altrament, potser opinaria MOLT diferent.

Quatre llops a l’àrea del Pirineu confirmen la recuperació de l’espècie a Catalunya

1 comentario

Jordi Mary Hostalrich -

Desde l'Octubre del 2008, a estat observat ocasionalment i per diverses persones, el que semblaria un exemplar de llop grisenc amb les potes marró clar, per la zona de Molló i diversos punts de la Catalunya nord colindants.

No tinc correu, peró deixo el meu núm de móbil 626796524.
Sóc el guarda del Parc de Pedra Tosca de les Preses(Garrotxa).

15/5/2009