Blogia
Un món a ulls de llop

Contra el ROL tot s'hi val

Abans que res, he d’admetre que aquest tema em toca molt de prop i mai seré imparcial. Però no puc aguantar-me quan els mitjans de comunicació aprofiten el més m’inima ocasió per acusar als jocs de rol dels crims més sagnants.

Feia temps que només em sentia insultat a la premsa per la meva condició de català, però resulta que a un diari d’aquestos gratuïts es pot llegir un titular on relaciona la desgràcia d’una família a qui han assasinat son fill a la carretera amb "un joc de rol".

Tot vé de que el pare del difunt no es creu la hipòtesi oficial (baralla de trànsit) per que no hi va haver cap discusió i no se li acut millor alternativa que els, com si diguéssim, assasins dels daus de més de sis cares. I aquí queda tot.

Algú mor i, a falta d’una idea millor, els roleros tenim la culpa com aquell paio de fa uns deu anys que va segrestar un taxi a Saragossa, el Rambo del Moncayo li deien, a qui van trobar uns daus de deu cares i uns jocs de rol a la seva habitació i ja hi van deixar anar la calúmnia.

Però estic divagant. El cas actual és del d’un noi a Caldes de Malavella va sortir del seu cotxe a veure qué collons volia un paio que anava en moto i aquest li va clavar una punyalada a la esquena per fugir després.

Afortunadament, l’Avui suma un motiu més per llegir-lo per que no hi fa cap tipus de menció a la al.lucinació d’un pare torturat per la pérdua d’un fill. D’altres van a lo fàcil acusant-nos directament al titular i La Vanguardia la menys ho deixa pel final.

Busquen un motorista que va apunyalar mortalment un jove en una disputa de trànsit

19-06-2007 21:00 - Actualització
El que em faltava. Fa una estona he vist al pare de la víctima entrevistat en aquest infecte programa de TVE dit Gente. Ja té collons que una TV pública s'avingui a aquestes animalades. Em solidaritzo al 100% devant del dolor que està patint, però ara no és moment d'entrevistar-lo pas a ell sino, en tot cas, a les autoritats que realment saben qué collons deu haver passat. Òbviament, han posat "juego de rol" en lletres ben grosses.

0 comentarios